Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 18 września 2011

Wyklęty

Określam
ludzi wokół siebie
Tłum brzydzi,
jednostka odpycha.

Cisza.
Ona jedna
stała się wartością
samą w sobie.
Reglamentowaną.

Miasto Chaosu
oplotło mnie
przez lata
uściskiem
ze wszystkich stron.

Pozostało mi tylko
zmuszać się
do uśmiechu.
Bo przecież
tego oczekujesz.

Staram się
ale nie mogę.
więc zmuszam się
w oddechu
- który truje.

A gdzieś tam,
jest mój świat
na wpół horyzontem
rozcięty
pozwól mi być tam
pozwól być
wyklętym.

3 komentarze:

Anonimowy pisze...

To nic,
to przejdzie, przeminie,
po kościach się rozejdzie,
może ktoś zadzwoni,
napisze albo…

pozdrawiam jesiennie… ;)

Unknown pisze...

Uf, z tym:

...pozwól mi być
wyklętym.


jak dla mnie troszkę przesadziłeś. Zabrzmiało romantycznie jak cholera.

Bartłomiej Bałaban pisze...

Zależy w jakim wymiarze przesadziłem, w religijnym mógł bym sobie darować :)
Może i przejdzie, a może ... tia